вторник, 7 октомври 2008 г.

7.10.2008 Една Акция в името на Зелена България!


Поредната грандиозна акция извършена от неправителствените Еко организации показа, че в България хората могат да се обединяват за добрите каузи. Много млади и вдъхновяващи хора, много сплотеност и позитивизъм, много шум и надежда за едно по-добро и зелено бъдеще на България. Основните скандирания бяха "Рила", "Иракли","Искаме Природа не искаме Бетон!" и мн. др.
Основни организатори:http://forthenature.org/
Снимки може да се видят ТУК

1 коментар:

Анонимен каза...

Здравейте,казвам се Росен Кушев и имам една идея за опазване на околната среда и рециклиране на боклука който се отделя от ежедневието на всички нас.Аз съм от Велико Търново и си мисля ако мина по всички заведения и да говоря с оправителите им да си събират отделно бутилките стъклени имам предвид и аз или някои друг да минава да ги извозва всеки ден,понеже имам тая вазможност няма ли да помогнем поне малко на планетата.А за извозването на амбалажа да се предава на определените пунктове за стакло.Сащо така и изгорялото олио с което се е ползвало в кухнята също да се взема и се оставя на местата за преработка.Някой ако има желание за савет или вразка с мен 0899235398.Аз също приемам идеи и съвети всякакви.